Pośpiesznie wycięte

Kuki has left a new comment on the post „Komunikat„:

@Asieńka
przepraszam Asieńko za podejrzenie😉 – niepotrzebnie podjąłem ten wątek. nie zaglądałem na LO i nie powinienem zaglądać.
nie jestem ambitny i wydawało mi się to od początku jakieś nieprzystające do mnie, no i ten pan – właśnie! gapa ze mnie – prawda?

@vii
nie spamuj? chcecie mi zatkać gębę jak Sztyrlicowi? na szczęście mam gdzie o Was pisać – kłamczuchy😉
a kłamczuchy, bo kłamiecie na mój temat drugi raz w ostatniej notce.

przypomnijcie te okoliczności zmiany planów, ale bez kompilacji.😉
ja podobno, „kompilowałem” w prywatnej korespondencji i co? zarzucacie mi, że będę przytaczał jej fragmenty? śmieszne manipulantki :))

Post a comment to 2007/11/komunikat.html#c3349404679249893012

Autor: Kuki , blog: Lista Obecności, 25 listopad 2007 10:13

Kabaret Strasznych Pań

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

