Całkowicie wirtualny SW + kilkanaście milioników „czasowych” heh heh heh

„”Wie Pan jak się sprawy mają – w/g naszej normy krajowej Pana nie ma po prostu, gdyż każdy kto jest, ma wszystkie potrzebne numery. Brak numeru – brak człowieka. Jest Pan zatem całkowicie wirtualny, to niedopuszczalne, jakoś musimy temu zaradzić, taka sytuacja zagraża bezpieczeństwu państwa.”

SW – Nie pan pierwszy to dostrzegł, czujni urzędnicy RP wypatrzyli niebezpieczenstwo. Paradoks jest taki, że żeby zrzec sie obywatelstwa polskiego – mam podwójne PL-AU i od paru lat walczę w beznadziejnej wojnie podjazdowej o prawo do skorzystania ze swojego prawa obywatelsskiego z art 34 ust.2 Konstytucji RP – musiałbym sie zdewirtualizować przy pomocy furmanki papierów, których z powodu swojej wirtualności nie mam, wię się nie mogę zdewirtualizować.

No dobra, tak Panu zazdroszczę tych wszystkich braków, że aż mi ciśnienie skacze😉

SW – 🙂 Spokojnie, nie jest tak zupełnie róźowo, mam australijski TFN (to samo co polski NIP) i fiskus tutejszy mnie nie pieści, choć szczytowa stawka podatkowa wchodzi u nas dopiero od AUD 150 000 (PLN 300 000) rocznie, a moje ogólne australijskie obciązenie podatkowe + ubezpieczenia społeczne nie przekracza 29% dochodu.

Pan Rostowski przeciera zatem nowe szlaki. Jeśli mu się uda, to będzie znaczyło, że wyprzedzimy te wszystkie Pańskie kangury razem wzięte. Bo przecież nie tylko nie będziemy mieli żadnych dowodów, żadnych PESELi, ale też żadnych NIP-ów, a podatki będziemy płacić… no gdzieś tam. To mi wygląda na wizję raju! (podatkowego).
Pozdrawiam🙂

SW – ja rownieź panu Rostowskiemu powodzenia życzę

2007-11-16 06:43 Stary Wiarus 117 463″

Walczący z Minotaurami i PESEL2 – tezeusz.salon24.pl:

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

