Głosowanie zagranicy na Blog Roku verboten

Ten blog bierze udział w konkursie Blog Roku 2007 w kategorii Polityka. Jeśli chcesz oddać na niego głos, wyślij SMS o treści C00035 na numer 71222. Koszt SMS, to 1,22 zł brutto

UWAGA! W numerze bloga znak to cyfra zero. Pamiętaj także, aby nie wstawiać w nim żadnych spacji!

Re: jednym slowem maja w 4 literach Twoje prawo do głosowania:

„Re: jednym slowem maja w 4 literach Twoje i Tobie podobnym glosowanie,to ,jak wiesz sa nr(platne) tylko dla polskich kart ale jezeli Ci tak bardzo zalezy zaglosuje za Ciebie,chcesz?”

jest to skrócony numer płatny i może być wysłany tylko przy pomocy polskiego operatora GSM:

„Co do Twojego problemu z SMS, to go nie wuślesz z darmowych bramek SMS operatora czy przez Skype. Jak już ktos zauważył, jest to skrócony numer płatny i może być wysłany tylko przy pomocy polskiego operatora GSM, który obciąży opłatą właściciela karty SIM
umieszczonej w aparacie z którego sms został wysłany. Teoretycznie numer ze zmianą centrum sms na któregoś z operatorów z Polski powienien zadziałać, pod warunkiem, że Twój operator nie zablokował takiej operacji by default – co jest wysoce prawdopodobne poza EU.”

mego glosu sobie wyraznie nie zycza:

„Nie sadze,ze to glupota a moze niewiedza tych od konkursu ,w ten sposob zostaly wyeliminowane glosy Poloni bo kto posiada polska karte GSM? tak sie sklada ,ze ja mam i moge taki sms wyslac ,tylko po co?jesli mego glosu sobie wyraznie nie zycza,maja mnie w duupiie to i ja ich tez,w koncu cos zrozumialem,dziekuje Ci ,ze poruszyles ten temat”

Po raz kolejny, więc, możemy się przekonać, że każdy pomysł, każda idee, Polak jest w stanie spieprzyć, tylko dlatego, że jest Polakiem. Jeśli nasuwają Wam się teraz skojarzenia z tekstem o psie ogrodnika, czy dowcipem, w którym Polak chce, żeby jego sąsiadowi zdechła krowa, to nie mylicie się. Głowna zasada młodych Polaków, jest dokładnie taka sama jak ich rodziców – “jest mi źle, i uroczyście przysięgam, że zrobię wszystko, żeby mojemu bliźniemu było jeszcze gorzej”.Nasze równanie na polskim gruncie wygląda tak:

pomysł + wykonanie + post na wykop.pl = szybkie zakopanie

połączone z kilkunastoma postami o treści: “to spam”, albo “linkuje do swojego postu. spamer”, “było”, “widziałem to już kiedyś u cioci na imieninach, stare”.

Ostatnio, w ramach testu założyłem sobie kolejne konto i podesłałem wpis z tego bloga. Dziwne, że było, aż tyle wykopów, ale na szczęście raportujący mnie nie zawiedli. Byłem “potrzebującym psychologa, zakompleksionym spamerem”, bo m.in “zarejstrowałem się w tym samym dniu i miałem tylko jeden wykop!”. Zaiste, straszne.

Digg

1 komentarz do “Głosowanie zagranicy na Blog Roku verboten

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

