Do głosowania

Polonia

Ze do glosowania w konsulacie albo ambasadzie RP unijnym referendum bedzie
potrzebny WAZNY polski paszport. Stad ta nowa surrealistyczna procedura jego
wyrabiania, zeby kto na dzis go nie ma, juz nie zdazyl go wyrobic przed
referendum. Cimoszcze z jednej strony zyczy sobie, zeby mu Polonia zalatwiala
akces do Unii, a z drugiej strony pozbawil od kilkuset tysiecy do okolo
miliona osob czynnego prawa wyborczego w referendum.

• Referendum unijne.
jan.kran 29-01-2003 08:28 odpowiedz na list odpowiedz cytując

Wczoraj bralam udzial w czacie GW z Geremkiem.Tekst czatu znajduje sie pod
ikona „czat”. Wprawdzie Polonia nie moze brac udzialu w referendum, ale
rzad polski rozpatruje mozliwosc tanich lotow czarterowych, zeby Polacy
za granica mogli wziac udzial w referendum w kraju.Lece do Chiraca,
coby mi zalatwil jakis tani lot do Paryza to sobie poglosuje we
Francji. Kran Zalamany.

Meine Heimat ist die Welt.

• Re: Referendum unijne.
ro-bert 29-01-2003 08:41 odpowiedz na list odpowiedz cytując

On z tymi lotami to tak na serio?

robert

• Re: Referendum unijne.
jan.kran 29-01-2003 08:44 odpowiedz na list odpowiedz cytując

Robert, nie umiem rzucic linki, a pomoc techniczna w szkole. Obok
ikony forum na stronie glownej jest ikona czat. Tam
znajdziesz zapis. Kran Czekajacy Na
Czarter.


Meine Heimat ist die Welt.

• Re: Referendum unijne.
lalka_01 29-01-2003 09:10 odpowiedz na list odpowiedz cytując

Nie chce mi sie wierzyc. Co prawda jesli referendum bedzie moglo
trwac dwa dni,
to i darmowe samoloty sa mozliwe…:-))))

• Spokojnie!
plesser 29-01-2003 09:59 odpowiedz na list odpowiedz cytując

Kran, spokojnie. Z calym szacunkiem dla Geremka- cos mu sie
pomerdalo-
czytalem na stronach sejmowych ten projekt ustawy i wynika z niego,
ze
glosowanie bedzie takze zagranica. W odpowiednim momencie dam znac
na forum
kiedy mozna zlozyc w konsulacie wniosek o dopisanie do rejestru
wyborcow.
Jesli cos sie zmieni- pofatyguje sie do najpierw do sadu
powszechnego, a potem
do Trybunalu Konstytucyjnego ze skarga konstytucyjna (smiertelnie
powaznie).
Nie bedzie mi tu warszafka uniemozliwiac glosowania w sprawie
powrotu heimatu
do Europy🙂

Plesser zawziety

• Re: Spokojnie!
ro-bert 29-01-2003 10:05 odpowiedz na list odpowiedz cytując

Tak trzymac, plesser!

• Re: Niespokojnie!
jan.kran 29-01-2003 10:08 odpowiedz na list odpowiedz cytując

Plesser ja za Toba w ogien. Lece do tego sadu jak mnie tylko
zawolasz. Do
Trybunalu tez. A nawet nach Strasburg czarterem. Kran Mniej
Zalamany.

Meine Heimat ist die Welt.

• Re: Niespokojnie!
ro-bert 29-01-2003 10:13 odpowiedz na list odpowiedz
cytując

Wlasnie! Dobry pomysl! To moze oni by te loty czarterowe
zamiast do Warszawy do
Strasburga organizowali? Tam tez chetnie w wiadomej sprawie
polece.

robert podroznik

• Re: Spokojnie!
wkrasnicki 29-01-2003 13:59 odpowiedz na list odpowiedz
cytując

No więc plasser, wyobraź sobie, że warszafka będzie
głosować …różnie.
Co do udziału, to proponuję wziąć udział, bo
pozostawienie tego w rękach polityków czyni całe
przedsięwzięcie niewiarygodnym.
Ja wynik referendum przyjmę z pokorą, bo …nie mam
innego wyjścia.

• Re: Pytania referendalne
emerytka? 29-01-2003 13:48 odpowiedz na list odpowiedz cytując

Dlaczego ktoś,kto poprzez swoją emigrację pokazał,że nie wiąże
swojej
przyszłości z Polską chciałby/miałby o tejże przyszłości decydować?
Dlaczego polski rząd(polski podatnik),który z powodu dziur w
budżecie nie ma
na…no prawie na nic,miałby takie głosowanie, choćby częściowo,
finansować?
Taka ciekawość…tylko proszę nie krzyczeć.

• Re: Pytania referendalne
baloo1 29-01-2003 13:52 odpowiedz na list odpowiedz cytując

Pewnie po to , aby bylo wiecej glosow za wstapieniem do Unii.

• Re: Pytania referendalne
baloo1 29-01-2003 13:54 odpowiedz na list odpowiedz cytując

aha. i dlategojeszcze, ze w nieomal kazdym kraju „cywilizowanym”
obywatele
mieszkajacy za granica maja tez prawo glosu. Niekiedy nawet
listownie, a
ostatnio tez przez internet (eksperymentalnie).

• Re: Drążenie
emerytka? 29-01-2003 13:59 odpowiedz na list odpowiedz
cytując

Czyli tylko że jak wszyscy,to babcia też?

• Re: Bez krzyku.
jan.kran 29-01-2003 14:01 odpowiedz na list odpowiedz cytując

Uwazam, ze koszty glosowania w ambasadach danego kraju nie sa
dramatycznie wysokie. Kretynskiego pomyslu z lotami
czarterowymi nie komentuje.Wyjechalam
20 lat temu z kraju komunistycznego ze wzgledow ekonomicznych,
psychicznych i politycznych. Nikt nie spodziewal sie w roku 1983,
ze komunizm upadnie.Za emigracje zaplacilam bardzo duza
cene. Nie chce tego komentowac.
Jestem obywatelka polska i chce miec tez takie prawa. Kran.


Nie ma nic bez ryzyka, tylko widz,tylko widz go unika.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s