Gapa w labiryncie Onetu

To ja sobie uciąłem pogawędkę z gliniakami myśląc sobie naiwnie, że to na peryferiach internetu – a tu okazało się, że konwersowałem publicznie z numerem czwartym na blogach onetu. Po ponad 5 miesiącach blogowania na Onecie przypadkiem trafiłem na jakieś tam Polecanki. Nie wiem, czy uda mi się to rozgryźć.

Jeśli zajęło mi rok i dwa tygodnie, żeby tylko uzmysłowić sobie, że blogi onetu mają jakąś tajemniczą strukturę kategorii – no to teraz upłynie dobre dwa lata zanim połapię się w tej strukturze.

Wyniki wyszukiwania: lesław maleszka

ustawione są raczej chaotycznie

„Moje donosy mogły mieć daleki związek ze …
gazeta.pl 25 czerwca 2008 PAP – Lesław Maleszka przyznał … … w wyemitowanym w TVN we wtorek wieczorem filmie „Trzech kumpli”, że jego donosy mogły mieć „daleki związek” ze śmiercią …
(Autorki – 2008-06-25 13:50:05)

Koleżka Maleszka
Mieszkał w Krakowie taki koleżkaCo się nazywał Lesław … … MaleszkaOdważnie działał on w opozycjiAle w ubeckiej był dyspozycji Nie podejrzewał nikt tego LeszkaŻe z UB kasę składał do …
(Janusz Wojciechowski – 2008-06-27 15:53:09)

Synchronizacja inkubacji Matki Kurki z …
wielki konkurs – gdzie się skrył Lesław … … Maleszka?Wczoraj od znajomych ze środowiska okołoagorowego dowiedziałem się , że aktywnym komentatorem blogowym jest słynny L.M.Pierwsza …
(Wychodźca – 2008-07-22 15:10:25)

Oświadczenie redaktorów naczelnych GAZETY …
Gazeta Wyborcza 20 czerwca 2008 Maleszka już nie pracuje w … … „Wyborczej”redaktorzy naczelni „Gazety Wyborczej” Lesław Maleszka zrezygnował 20 czerwca br. z pracy w „Gazecie Wyborczej”. …
(Autorki – 2008-06-23 19:59:38)

To jest, Panie Hawranek, tak jak z czytaniem Stępniewskiego – dobre cytaty z odnośnikami do wydań papierowych:mrgreen: – to taka polska wersja internetu😆

Polecane przez Onet

Dżiii! A co to takiego te Polecanki❓ Nigdy ich przedtem nie widziałem.
Dopiero dziś zauważyłem, że mój blog jest w jakiejś kategorii. Oczywiście poza klasyfikacją😦

Ranking kategorii Polityka

1. Migawki
2. ATEISTA – BLOG ANTYRELIGIJNY
3. Przyjaciele z onetu
4. Maria-Dora
5. Blog Leszka Millera
6. Orwell 2006 – blog Waldemara Jana Rajca
7. Cyniczny tropiciel faszystów i …
8. Arnold Masin – bez cenzury
9. Adam Haribu Blog
10. Blog Walpurga
11. Ludwika Dorna blog powyborczy
12. Piechociński dla Mazowsza
13. Ryglice Andrzej Jezior
14. Blog szpiega

…a wielki Azrael na trzydziestym którymś miejscu za kompostem😆

Fiołkowe komposty
Ostatni post: Prośba dziecka – aneks do „Fiołkowego … (Viola Silvestris – 2008-07-21)
kategorie: Felietony, refleksjePoezjaPolityka Jeden worek
fiolkowekomposty.blog.onet.pl
BEZDOMNA
Ostatni post: A hospital:) (ATINA – 2008-07-21)
kategorie: PolitykaPo trzydziestceHumor i rozrywka Jeden worek
ja-cie-krece.blog.onet.pl
Azrael – po stronie prawdy
Ostatni post: Hieny prasy, hieny internetu (Azrael – 2008-07-22)
kategorie: PolitykaFelietony, refleksjePraca i pieniądze Jeden worekZnani blogująZnani blogują – Publicystyka
azraelkubacki.blog.onet.pl

Życie na emigracji

Zapytał mnie: czy Polacy piją wódkę na śniadanie?
Myślałam, że nabrałam już dystansu, że nie robią już na mnie wrazenia komentarze na temat Polski i Polaków, a jednak… Mamy w pracy stażystę, 23-letniego Holendra. Od początku miałam wrazenie, że nie darzy sympatią narodu Polskiego, ale początkowo myślałam, że głupoty, które wygaduje o Polakach wynikają po prostu z jego niedouczenia…»
Ewa – 2008-07-22 05:55:00

Pierwsze zarobione pieniądze jedenastolatki

Giepe – giepe.blog.onet.pl – 20.07 09:01
Koleżanka Agnieszki ma rodziców, którzy prowadzą szkołę języka angielskiego. Zaoferowali swojej córce, żeby zwerbowała jakąś koleżankę i za dwa dni pracy, po trzy godziny, dostaną kasę. Wanda zadzwoniła do Agi z taką intratną propozycją, Aga poprosiła o pozwolenie, które od nas otrzymała i takim sposobem zarobiła swoje pierwsze pieniądze.»

Na emigracji nie masz przyjaciół

Orszulka60 – orszulka60-urszula.blog.onet.pl – 19.07 05:34
Zastanawiam się dlaczego tu, na emigracji, ludzie tak się zmieniają, jakby wyzbywali się tego wszystkiego co jest w nich dobre… Czy to pęd ku posiadaniu, czy chęć pokazania – jestem lepszy… Wyjazd, oderwanie od środowiska w którym się przebywało jest jakimś rodzajem traumy, że jest ryzykiem to fakt, bo nie wie się co za jest tą ściana…»

Jeden worek
Biznes i pieniądze

Blogi profesjonalistów
Czytelnia
Felietony, refleksje
Film
Fotografie
Hobby
Humor i rozrywka
Komiksy
Komputery i Internet
Krąg Klubowych Blogów
Książki
Kuchnia i diety
Kultura
Magia i horoskopy
Motoryzacja
Mój pupil
Muzyka
Na emigracji
Niezwykłe zjawiska
Pamiętniki i dzienniki
Po trzydziestce
Podróże
Poezja
Polityka
Praca i pieniądze
Religia
Republika Admini
Sport
Świat Młodych
Tygodnik Powszechny
Uroda
Warsztaty literackie
Wideoblogi
Zdrowie
Znani blogują
Znani blogują – Podróże
Znani blogują – Hobby
Znani blogują – Inne
Znani blogują – Kultura
Znani blogują – Polityka
Znani blogują – Publicystyka
Znani blogują – Telekomunikacja
znani blogują – tvn

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

