Dlaczego lemolog podszył się pod pana przewodniczącego

Zdążyliśmy przyzwyczaić się do operacji Wojsk Łączności z Polonią na forum GW. Po wczorajszej akcji muszę jednak zadać pytanie: cui prodest❓ Przylinkowanie do tej właśnie mało znanej stroniczki, która nie jest od wielu lat wypozycjonowywana, nie powinno chyba leżeć w interesie układu. Dodatkowo agent Kagan przylinkowuje do artykułu o Веб-бригады. Prawdopodobnie najprościej byłoby złożyć to na karb zwyczajnej głupoty Kagana. Wydaje mi się jednak, że jest to sondaż badający, do jakiego stopnia Mirosław Krupiński jest znany i popularny w sieci.

Po czystce marcowej na Wirtualnej Polonii pan przewodniczący raczej nie udziela się w cyberprzestrzeni nie licząc nieudanej próby skomentowania na Wirtualnej Polsce. Cała sprawa zaczyna coraz bardziej śmierdzieć. Podejrzewam zagranie w rodzaju zakulisowej intrygi Listy Ubecności. Ktoś zapisał moje imię na skorupce śmierdzącego jaja.

W tej sytuacji wypinam się na cały ten interes wypozycjonowywania wpisów polonijnych. Nie będę robił za pożytecznego idiotę. Mnie też ogarnęło zwykłe obrzydzenie do całego tego przaśnego polactwa. Zabawa skończona.

Brigades on the Polish Internet

Russian „Internet brigades” reportedly appeared in Poland in 2005. According to claims of anonymous „Polish experts on Russian affairs”, reported by the Polish newspaper Tygodnik Powszechny, „at least a dozen active Russian agents work in Poland, also investigating the Polish Internet. They are claimed to scrutinize Polish websites (like those supporting Belarusian opposition), and also to perform such actions, as—for instance—contributing to Internet forums on large portals (like Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl). Labeled as Polish Internet users, they incite anti-Semitic or anti-Ukrainian discussions or disavow articles published on the web.”[17]

Operation „Disinformation   „The Russian Foreign Office vs „Tygodnik Powszechny”

„InoSMI”, a popular Russian internet portal, last week published a strongly anti-Ukrainian article and cited it as a translation from… „Tygodnik Powszechny”. In reality, the offending article had never been issued by „TP”. According to Polish analysts in Russian affairs, it was not a mistake, but rather a deliberate attempt to mislead.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s