Do Mirosława Krupińskiego

Wpis stał się popularny na forum polonijnym, więc przytaczam.

Panie Przewodniczący,
Czytuję Pana od wielu lat.
Dyskutowałem z Panem na Wirtualnej Polonii.
Szczerze mi żal, że Pańskie teksty nie są wypozycjowane.
Z drugiej strony strach mi zaproponować wypozycjonowywanie Pańskich stron, bo
wszyscy wiemy, jak „bezkompromisowy” jest Pański charakter.

W ramach samoreklamy podszeptuję Panu, że udatnie wypozycjonowałem innego
Australijczyka. A to „.us” po filipku oznacza, że nie jestem Kanadyjczykiem.

Fakt jest, że wyszukiwarki nie pokazują Pańskich tekstów. Drugim faktem jest, że
jak już ktoś wejdzie na Pańską stroniczkę to nawet tego archKU nie znajdzie za
Chiny Ludowe. Trzecim faktem jest, że się Pan prawdopodobnie nastawił na
sprzedaż CD, I bardzo dobrze. Zapomniał Pan jednak, że Internet jest całkiem
niezłą dźwignią reklamową.

I w ten sposób Pańska stronka nie odbiega formą od stronki Bolka.
Prawdopodobnie Pański syn ma czytelniejszy blog.


pl.wordpress.com/tag/miroslaw-krupinski/

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

