Może się jeszcze chłopina poprawi

Od pewnego czasu, pałając chęcią wspomożenia rozczarowanych komentatorów ze splogu BM, starałem się wyszukać jakiekolwiek odpowiedzi cwanej gapy na komentarze blogowe. Wszak chorągiewka został okrzyknięty „absolutnym rekordzistą”🙄 – a tu klops – bloger Ryszard nie wdaje się w pyskówki z gawiedzią. Tak to wyglądało, aż po wielu nieprzespanych nocach mój laptok powynajdywał 15 najświeższych odpowiedzi wprost i ponad setkę na jedynie prawdziwym niezależnym i samorządnym blogu macierzystym deputowanego.

Ryszard Czarnecki, eurodeputowany

Absolutny rekordzista. Prowadzi swój blog już 4 lata i 4 miesiące i przez ten czas nie opuścił ani jednego dnia.

– Niespecjalnie patrzę na licznik, nie wiem, ile osób czyta mojego bloga – przyznał polityk pytany przez Onet.pl – Może dlatego, że piszę go głównie dla siebie, choć oczywiście miło mi, jak inni go czytają.

Ryszard Czarnecki
Jeżeli mój blog rzeczywiście jest popularny i opiniotwórczy wynika to z kilku powodów:

– zawsze piszę go osobiście – nie robi tego nikt za mnie – jak to się zdarzało niektórym politykom z prawicy i lewicy,

– w blogu jestem sobą, nie silę się na język wielce oficjalny, daję wyraz emocjom, słowem: mój blog ma swój specyficzny, nie do podrobienia styl; piszę językiem przystępnym, potocznym, ale chyba jednocześnie nienajgorszą polszczyzną,

– mój blog nie jest elementem propagandy jakiejkolwiek partii (choć mam swoje poglądy polityczne, którym często daję wyraz); jest zróżnicowany tematycznie, a przez to, mniemam, nie jest nudny; nie piszę tylko o polityce,

– autor bloga jest człowiekiem obdarzonym, jak sądzę, sporym poczuciem humoru, co demonstruję również w swoim „Pamiętniku osobistym”. Słowem: mam dystans do tego, co sam robię, ale też do świata polityki, w której tkwię – i to się chyba podoba.

8. Czy będzie pan kandydował w wyborach do PE z listy PiS?
Piotr Kowalczyk, Poznań
– To naturalne, że członek PiS kandyduje z listy swojej partii, a nie jakiejś innej. Ale czy to będzie Parlament Europejski, czy Sejm RP – zobaczymy.

Mandaryn napisał(a):

No cóż! Mamy najgorszego minstra spraw zagranicznych od niepamietnych czasów. Bardzo się na nim zawiodłem.

odpisał:

Może się jeszcze chłopina poprawi.

odpowiedz na ten wątek

krzycho napisał(a): panie posle za los stoczni odpowiadaja wszystkie rzady ktore nie robily niewiele .rzad pana jaroslawa kaczynskiego takze.

Kazik odpisał(a): Przecież rozwalenie stoczni idzie zgodnie z planem. Aby nie przejąć od razu bo nie wiadomo co może się stać. zresztą za drogo by kosztowały. Wezmą ją za darmo pożyczkodawcy.
odpisał:

Do krzycha: Nic to w porównaniu z rządem obecnym…

odpisał:

Do Kazika: I to jest dramat.

odpowiedz na ten wątek

Andriusza napisał(a):

Prosze, prosze. A gdzie jest moj wpis o braku klasy autora? Wrocila cenzura. Tym skoncza sie Wasze rzady.
Zniknac powinien chamski watek. O.

Ja odpisał(a):

O, właśnie, też pamiętam tamten wpis, którego teraz nie ma. Brawo, brawo.

odpowiedz na ten wątek

karol napisał(a):

Panie chorągiewko nie da sie pana słuchać ani czytać
odpowiedz na ten wątek

Odrzucenie senackiej poprawki oznacza ponownie wojnę z Polonią, a konsekwencjami wynikającymi z tego faktu należy w pierwszym rządzie obciążyć konto posła Ryszarda Czarneckiego, przewodniczącego Sejmowej Komisji Łączności z Polakami za Granicą. W drugim natomiast wicemistra Radka Sikorskiego, który z ramienia MSZ zajmuje się Polonią.

1 komentarz do “Może się jeszcze chłopina poprawi

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

