Fry Your Mind

Boże uchowaj, żebym ja miał krytykować FYMa

Zapracowani internauci nie mają czasu na czytanie długachnych wywodów i ja tylko udostępniam naukę FYMa tym zapracowanym. Poza tym FYM poza salonem nie istnieje. No, niby Poprawczak i c² agregują go go Gugla, ale tam, gdzie FYMa da się wyguglować, tam FYM nie odpowiada na komentarze.

Najlepiej to jak pani Maryla dyskutuje sobie z martwą makietą FYMa u c²    30.11.2008 – 11:41

Marylo

wielkie dzięki za ten komentarz i pozdrawiam serdecznie prof. Urbanowicza (nawiasem mówiąc, gdyby napisał coś do POLIS byłbym bardzo wdzięczny) – na blogmedia24 nie mogę komentować, bo zapomniałem hasła, niestety (
Może mi admin mailem podeśle, to z wieczora nadrobię zaległości, bo w biegu teraz wrzucam komenty,

pozdr    2008-11-30 15:51

Krok za kroczkiem zrobimy z FYMa hackera pełną gębą. Dość niekonwencjonalna wydaje się być POLISa FYMa na wycinanie buraków i gumofilców. Z jednej strony Fry Your Mind przyznaje sobie samemu niezbywalne prawo krytykowania wszelakich inicjatyw publicznych (patrz tabelka) a z drugiej strony doradza papieżycy polskiego internetu oraz na blogu Walentynowicz wycinanie w pień krytykantów. Jest to bardzo nowatorskie definiowanie pojęcia wolności słowa, które w pełni popieramy wraz z Azraelem.

To mój blog, choć w gościnie. Ale to ja decyduję, kogo i w jaki sposób nie lubię.

Przynajmniej do czasu, kiedy nie zostanie to określone przez twórców Salonu24 odrębnym dokumentem, kogo nie lubię. .

Ponieważ blog jest cząstką mnie a komentarze – cząstką tego bloga, a wszystko to cząstką jeszcze większej cząstki, która jest cząstką jeszcze czegoś innego, więc wszystko jest cząstką czegoś. .

Kto tego nie rozumie, tego wytnę.

Jako właściciel tego bloga nie zmuszam nikogo do jego czytania, ale lepiej, żeby czytał uważnie, bo nie będę pisał dwa razy.

Kto tego nie rozumie, tego wytnę.

Ma prawo komentować. Ale tylko w sposób merytoryczny i logiczny. Odnoszący się do meritum spraw i artykułów. Co jest meritum – decyduję ja!

Kto tego nie rozumie, tego wytnę.

Szanuję opinię przeciwne, skrajne, nawet słowa obelżywe – ale nie pod moim adresem lub adresem wartości które szanuję.

Kto tego nie rozumie… na! Już wiecie.

Wszelkie komentarze nie spełniające tych wymogów będą kasowane – a ja będę informował o tym, że ktoś przekroczył zasady mojej gościnności. Bo tylko ja decyduję, jakie sa wymogi i jakie komentarze je spełniają.

To jest blog dla moich przyjaciół. A i wrogów witam – zanim wytnę.

Od każdego wymagam kultury polemiki i kultury osobistej.

Kto tego nie rozumie…

Witam nowych komentatorów na moim blogu – z jednym prawdopodopodbnie się niedługo pożegnamy… ale jeszcze zobaczymy… niejaki Węgrzyn miał dużo więcej szans.

Panie Wino – nie znoszę osobistych wycieczek – to nie jest blog galby. Jeszcze kilka takich tekstów i się pożegnamy.

Salonowe komentarze dnia Ulepszamy salonowców?
Jednak nie odczytujcie mojego polemicznego głosu jako potępienia dla Waszej inicjatywy. Broń Boże. Miejcie jednak świadomość, że jak każda inicjatywa w dziedzinie debaty publicznej, również Wasza może być poddawana krytyce i będzie


„treści obraźliwe dla mnie oraz głupoty będą wycinane”


Zasady selekcjonerstwa autorytarnego


proponuję z szacunku dla Pani Anny, wycinać takich lewackich buraków jak wasia. Niech ludzie w zabłoconych gumofilcach nie wchodzą do salonu.
FYM

do Free Your Mind,

Zacny czlowieku, czy ty w poprzednim wcieleniu byłeś cenzorem?

Zachowujesz sie jak dziecko które zamyka oczy i mysli że nie ma juz strasznej rzeczywistości… bo się ją wytnie.

Kiedys mnie przegoniłeś ze swojego blogu… i do dziś staram sie go omijać… Bo rozumiem, nie zyczysz sobie.

Ale żeby tak na cudzych (bo to nie tylko tu namawiasz do eksterminacji ew. oponentów) blogach… to juz przesada.
2008-12-02 15:01

„po długim weekendzie związanym ze Świętem Dziękczynienia, które w tym roku wypada w czwartek.”


jak wstawić link do notki salonowej


„Dodatkowo wspiera admina jakiś buraczany troll ‚wychodźca’, który regularnie stara się wylewać swoją żółć w odniesieniu do naszej inicjatywy.”


Pomóżcie! Instrukcje, skrypty, pluginy

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

