Wyszedłem do Remontu

Wyszedłem do Remontu 2 stycznia 2009, bo mi się niniejszy blog zawiesił w kategoriach, w RSS i w archiwach. Przepraszam za niedogodność i zapraszam do ciągu dalszego.

Blog zawiesił się z mojej winy, bo utworzyłem 61 kategorii zamiast trzymać się limitu 12. O rzeczonym limicie kategorii nie wiedziałem. Próbowałem naprawiać na 101 sposobów, ale jedynym sukcesem jest zapasowy eksport archiwów z trzema kategoriami. Niniejszy blog „Wychodźstwo” zapętla się w zbyt wielu momentach, by go kontynuować. Pozostawiam go jednak online, bo ma sporo wizyt dziennie i jest nieźle wypozycjowany w wyszukiwarkach.

Post mortem mogę tu tylko stwierdzić, że kłopoty zaczęły się od nieudanego transferu z Wielkim lobem zza oceanu: Бульбония. Po pierwsze Lob przekraczał ówczesny limit transferu 3 Mb. Po drugie z etykietką rosyjską znalazł się na serwerze rosyjskojęzycznym. I tak wyginęły mamuty…

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

