Debaty łykędowe

Debaty emigranckie

[Gazeta.pl: Forum AUSTRALIA ] Re: Zastrzyk swiezej krwi

iza42 napisała: > podobno u nas nie ma kryzysu oraz lekarz i inzynier zarabia kosmiczne sumy 6-8 > tys miesiecznie. Ciekawa jestem skad wzieli te dane, z sufitu chyba? Mnie najbardziej smieszy jak sprytnie od razu przeliczyli na zlotowki, zeby ci inzynierowie i lekarze z Londynu nie musieli sie meczyc. Premie tez dodali jako premie hehehe Gdzies tam siedzi jakis usmarkany bulwiasty siennikarz i wydlubuje z chudej doopy takie …

ratpole, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Walutowy gulasz

ech bynio – rzuc jakimkolwiek sensownym tematem najpierw, a potem sie baw w przycinki secondo – masz racje, w Polsce najbardziej beda plakac za drozejacymi telewizorami… szczegolnie takimi powyzej 40 cali, do których kazdy sie ślini… „Panie drogi! Na Święta to on był za cztery tysiące, a teraz za sześć!” — Xiv (de Vratislavia) Londyn dla każdego! Niespokojne życie emigranta – mój blog

xiv, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] DOWCIP czyli odrobina usmiechu :-]

jasio pyta tate.tatusiu jaka jest roznica miedzy teoretycznie apraktycznie?,,,,tatus mysli i mowi..idz do siostry i zapytaj czy za 20 dolarow pusci sie z murzynem.jasio poszedlo do siostry i ta mowi…wiesz jasio w domu sie nie przelewa przydaloby sie na jakies piwko czy wyjscie z kolezanka…puscil…

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] Będe mamą😀

Quote: ————————- 2009-02-22 00:38:02, SONIULKA NAPISAł(A): Dziewczyny zostały mi 3 dni do terminu!a ja byłam taka pewna ze urodzę w tym tygodniu.Cały czs nie jestem pewna co do imienia i pewie będzie jak przy pierwszej córeczce-jak sie urodzila i ją zobaczyłam to tak do niej Sonia pa…

, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Walutowy gulasz

> masy pracujace miast i wsi masowo korzystaly z tanich wakacji > we wloszech🙂 chyba na plantacjach truskawek.. hmmm… ciekawe… mam znajoma w Polsce, która sie dorobila niezlej fortuny oragnizujac obozy mlodziezowe we Wloszech… nie wiem ile teraz ma autokarów/obozowiczów, ale przez ostatnie lata roslo to z zadziwiajaca szybkoscia… moze ktos jeszcze jezdzi zbierac truskawki, ale musi konkurowac z Rosjanami i Ukr…

xiv, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] Ciaza?

😮 {*}

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] zdałem egzamin na prawo jazdy!

no i dołączam się do gratulacji Paolo:-)

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] Moim zdaniem najlepsze forum dla Polaków w UK – warto odwiedzić

pisze tu i tam. Wszystko ma swoje plusy i minusy jak to w życiu drogi przyjacielu🙂

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] zdałem egzamin na prawo jazdy!

2009-02-21 20:59:39, CIEMNY33 NAPISAł(A): macie namiary na jakiegos polskiego instruktora w okolicach peterborough? thks ————————- Peterborough Krystyna Drving School 01733 205247. jest to kontakt ze strony http://www.prawojazdyuk.com, jest tam lista polskich instruktorów w UK, więc powiela…

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] DOWCIP czyli odrobina usmiechu :-]

Quote: ————————- 2009-02-22 00:18:09, MARCINB NAPISAł(A): Jedzie facet samochodem, srodek nocy, ciemny las wokol, radyjko wesolo pogrywa. Nagle radosna piosenka zostaje przerwana przez lektora, ktory podekscytowanym glosem obwieszcza: _- Szanowni Panstwo, nadajemy bardzo wazny komun…

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] zablokowana myszka(sterownik) w komputerze

póki co…:-[ dzięki Vituś za ..klawisze;-) inna sprawa,że porąbało mi sie i nie wiem jak nową piosenke wgrać na mp3.Cóż,blondynką jestem. Poczekam az moja brzydsza połówka rano wstanie i pomoże mi.

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] ostrzegam i przestrzegam przed …

ja przeczytałem w jaki sposób można oglądać telewizję polską za darmo. Co prawda dostajesz kilka programów ale jest to za darmo. Do tego można za jakieś £20 rocznie dokupic kartę prepaidową i oglądać dużo więcej progamów polskojęzycznych. Więcej na ten temat tutaj: link [1][edit][ Ostatnio edyt…

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] szukam dobrego instruktora prawa jazdy w londynie,near Finsbury Park.

Quote: ————————- 2009-02-21 21:47:11, INSTRUKTORPL NAPISAł(A): ciupek prawda jest taka ze TWOJA ZONA JEST TEMPA a ty glupi jak but znam super polskiego instruktora-bardzo mi pomogl zdac za pierwszym razem!!! kolega ktory juz jezdzil sam na provizionalu zdal za pierwszym raze po d…

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] Moim zdaniem najlepsze forum dla Polaków w UK – warto odwiedzić

Ech Marku…. jak takie wspaniałe tamto forum, to nie szkoda Ci czasu pisac tutaj?🙂

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] cd. polemiki nt zmian klimatu

dobra żary na bok, tak na poważnie? To masz racje. To jest jeden z najpoważniejszych punktów gdzie potężne ilości metanu i tlenków węgla trafia do atmosfery. i to wcale nie jest news z onetu, ale z czasopism naukowych. Przecież potężna ilość paszy, w naturalny sposób zostaje zamieniona na odpad któr…

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] szukam dobrego instruktora prawa jazdy w londynie,near Finsbury Park.

ok..dziekuje za informacje.sprawdze i skontaktuje sie z ta osoba.pozdrawiam

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] zablokowana myszka(sterownik) w komputerze

No to nie wiem… zakładam że to nie kwestia zbyt dużej ilości wina😉 spróbuj jeszcze sprawdzić device manager jak pisałem, My computer (albo Computer) jest na pewno w menu Start póki co do przenoszenia plików możesz użyć crtl+c (copy) i ctrl+V (vklej)

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] zablokowana myszka(sterownik) w komputerze

poszukaj w contro panel

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] Będe mamą😀

Dziewczyny zostały mi 3 dni do terminu!a ja byłam taka pewna ze urodzę w tym tygodniu.Cały czs nie jestem pewna co do imienia i pewie będzie jak przy pierwszej córeczce-jak sie urodzila i ją zobaczyłam to tak do niej Sonia pasowało a przed porodem przekonana nie bylam i dziś jestem pewna ze bylto na…

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] telewizja tvn na karte?

vitku. ależ moja antena ma LBN, to nie jest panelowa antena bo ją własnie odstawiłem do szafy ze względu na brak TWIN, to jest normalne lustro tyle że dobrej jakości wsadzone do specjalnego pudełka LBN sam kupowałem i jest to Gold Twin 2.0 o ile pamiętam, zresztą jak się chłopaki przyglądniecie wyst…

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] zablokowana myszka(sterownik) w komputerze

ohohoo i to ile razy.. Nie pozostaje mi nic innego,tylko..wypić kolejna lampke wina. A chciałam tylko przerzucić muzyczkę na mp3 i nici z tego,bo moja mycha nie działa:-Y

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] Instruktor jazdy

Nie ma to jak 5 wątków o prawie jazdy w ostatnich dyskusjach :-Y

, 2009, February 21, Saturday


[MojaWyspa.co.uk – najnowsze opinie na forum] cd. polemiki nt zmian klimatu

no wlasnie😉 Gdzies czytalem, ze stosunkowo duzy wplyw na emisje gazow cieplarnianych maja stada krow. Okazuje sie jakoby, ze przezuwacze, petajace sie grupowo po pastwiskach emituja znaczace ilosci metanu co ma miec wplyw na ocieplenie klimatu. Nie moge sobie przypomniec gdzie to czytalem ale j…

, 2009, February 21, Saturday


[the beatroot] They both prefer Alik to Jaroslaw.

noreply@blogger.com (ge’ez), 2009, February 21, Saturday


[the beatroot] They both wear inappropriate attire when they play…

noreply@blogger.com (ge’ez), 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: A może ktoś by chciał podziennikarzyć w Szkoc

Miesiecznik na którego lekturę trzeba przeznaczyć aż 20 minut… W ogóle nie ma tam nic ciekawego do czytania…

Gość portalu: waldek, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Przejazd koleją z UK do Polski-jakie przesiad

a czy na tej trasie można podróżować też z psem? Ktoś podróżował z psiakiem koleją?

Gość portalu: qwer, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Prawa samotnej matki,alimenty od ojca Anglika

Sprobuj citizens advice bereau. Zdaje sie, ze mozesz skierowac sprawe do sadu i zmusic go do placenia child support. Musisz to jednak z nimi sprawdzic, bo ja to wyguglalem.

Gość portalu: ktos, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Prawa samotnej matki,alimenty od ojca Anglika etc.

Prosze o rade- wlasnie dowiedzialam sie ze jestem w ciazy z facetem ktory chce uciec od odpowiedzialnosci i wysyla mnie na zabieg. Jakie mam prawa jesli chce urodzic dziecko? Czy jest jakas strona z poradami prawnymi? Jak moge go pozwac o alimenty? On jest Anglikiem i napewno bedzie sie wymigiwal od tego. Dziekuje z gory za rady.

Gość portalu: Anna, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum AUSTRALIA ] Re: Zastrzyk swiezej krwi

No wlasnie, Wyborcza rowniez pisze o tym

gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6303596,_Polska___Polacy_uciekaja_z_Wysp_Brytyjskich.html
podobno u nas nie ma kryzysu oraz lekarz i inzynier zarabia kosmiczne sumy 6-8
tys miesiecznie. Ciekawa jestem skad wzieli te dane, z sufitu chyba?

iza42, 2009, February 21, Saturday


[the beatroot] I’m a Polish man, and i have no problem with racis…

noreply@blogger.com (Anonymous), 2009, February 21, Saturday


[Comments for Polandian] Comment on World crisis: will bite Poland, but not devour by woody woodpecker

You could use sawdust instead it seems. Let Steven Woodruff and his fine team of skilled Polish craftsmen handle any of your home improvment needs in Norway. When you have had enough of slow work at outrages prices. Call me, Steven Woodruff. We are reasonable and skilled. Steven is a born and trained American carpenter with 15 years experience. And has a crew of fine Polish workers that get the job done at a comfortable price. Carpentry, g…

woody woodpecker, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Chicago i reszta świata ] Re: Ale widzę, że bez problemów

no jeszcze trzeba miec dostep do tej stronki, albo pisac swoj wlasny
kod – ze stronka latwiej wink

reszty nie trzeba

MAKE STYLE NOT WAR

zettrzy, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Chicago i reszta świata ] Re: No widzisz Zetuchna

o tak! o tak!

reszty nie trzeba

MAKE STYLE NOT WAR

zettrzy, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Chicago i reszta świata ] Re: Racja

ale ja nic nie obiecywalam!

reszty nie trzeba

MAKE STYLE NOT WAR

zettrzy, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: fajny kurs dla przyszłych emigrantów, WARTO!!

Gość portalu: 2złote napisał(a): > Może najpierw pomyśl o nas hę ?? przecież pisze, że „przyszłych”. Możesz byc przyszły-niedoszły. A umiejętności Ci zostaną. Następnym razem jak Chuck Norris będziesz bronił tych dwóch złotych.

kaffelek, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: fajny kurs dla przyszłych emigrantów, WARTO!!

Super a jak ma sie bronić Polak w Polsce przed innymi Polaczkami?? Za to że nie miałem „kopsnąć” 2złote straciłem na zawsze zęba od przydrożnych zaczepiaczy. Kolega musiał „wyskoczyć z komóry” idąc do samochodu pod własnym domem! I gdzie? W Polsce! Może najpierw pomyśl o nas hę ?? Jak masz wątpliwości zobacz sobie sam skąd piszę..

Gość portalu: 2złote, 2009, February 21, Saturday


[the beatroot] they both have…heads?

noreply@blogger.com (Anonymous), 2009, February 21, Saturday


[Polonia Matrixowi Google Group] Zeby nie placic podatkow w Polsce

Praca – Forum dyskusyjne |
Gazeta.pl<[link]>
Zmiana statusu rezydencji podatkowej dla osob przebywajacych w Wielkiej
Brytanii ponad 183 dni w roku to swietny pomysl. Bazujac na moich smutnych
doswiadczeniach z krwiozerczym polskim Urzedem Skarbowym smiem powiedziec,

sztirl…@gmail.com (dwa centy) , 2009, February 21, Saturday


[Polonia Matrixowi Google Group] Luiza MUSI Kaput

Gospodarka – Forum dyskusyjne |
Gazeta.pl<[link]>
wyobraz sobie ze z gazety jeden z zagluszaczy wyslal maila do mojego mojej
pracy (po IP doszli skad jestem) ze ja nadaje skads tam…i ze moje posty sa
niebezpieczne i ze co ja robie w pracy, no i trafilo to … no wlasnie do

sztirl…@gmail.com (dwa centy) , 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Przelew internetowy na konto walutowe w Polsc

Przelewa sie z Nat West do PKO bP za darmo ale na walutowe czy normalne konto?

Gość portalu: tomaszeko, 2009, February 21, Saturday


[Comments for Polandian] Comment on Schindler’s List Death Camp: Krakow – Off the beaten track by Steven Woodruff

So what DO you call a camp that people are required to work to DEATH in Jolanta ??

Steven Woodruff, 2009, February 21, Saturday


[Comments for Polandian] Comment on World crisis: will bite Poland, but not devour by Steven Woodruff

Cool, my bird cage has paper for months…

Steven Woodruff, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Funty do Polski za pomoca transferu miedzybank.?

Obilo mi sie o uszy ze jesli posiada sie konto w banku Nat West i konto w Polsce w PKO BP to za przelewy funtow do Polski nic sie nie placi. Jesli to nie o te banki chodzi to moze ma ktos scislejsze info? Wiem ze gdzies dzwonia ale nie wiem w ktorym kosciele😀 Jesli chodzi o PKO BP to czy wystarczy normalne konto i czy wtedy funty sa zamieniane na zlotowki po kursie banku czy trzeba miec walutowe konto w Polsce?

Gość portalu: tomaszeko, 2009, February 21, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Walutowy gulasz

hehe, trafna riposta dla wklejaczy… myślę że ludzie w Polsce nie są najbardziej oburzone droższymi wczasami za granicą

Gość portalu: bynio, 2009, February 21, Saturday


Powered by FeedJumbler.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

