Krupińskizmy – przedefiniowanie

Artykuł, jak już wspomniałem, wydrukowała jako pierwsza „Wirtualna Polonia”, której byłem przez półtora roku współpracownikiem. Gdybym był nim nadal, to brednie i potwarze Krupińskiego na pewno nigdy by nawet nie były napisane. Ja ostatnio zerwałem współpracę z „Wirtualną Polonią”, gdyż szanuję zasady demokracji, wolności słowa i tolerancji, co – jak stwierdziłem – nie jest aż tak ważne dla administratora „Wirtualnej Polonii”, Włodzimierza Kulińskiego. Wydaje mi się, że hołduje on powiedzeniu, że „cel uświęca środki”. A przede wszystkim irytował mnie właśnie ten antykomunistyczny fanatyzm, który przybierał bardzo niebezpieczne formy, i który właśnie zaprezentował jaskrawie Mirosław Krupiński w swoim na mnie paszkwilu zarzucając mi: „rozne przedsiewziecia w Polsce i Australii – nie oparte na scislej antykomunistycznej ortodoksyjnosci jaka w obecnej dyskusji p. Kaluski prezentuje” i widząc w tym coś złego, że: „W chaotycznej i w wiekszosci anonimowej (pyskówce internautów po moim artykule w „Wirtualnej Polonii” – Marian Kałuski) dyskusji wyplynelo troche szczegolow z p. Kaluskiego przeszlosci, do ktorych sie nie ustosunkowal i ktorym nie zaprzeczyl”.

via now@ on-line październik 2005.

„afera kaluskiego” – podsumowujac dotychczasowy spam, klamstwa i belkot.

Po moim wczesniejszym streszczeniu spamu i belkotu zawartego w tzw. Krucjacie Kaluskiej prowadzonej od lat wylacznie i imiennie przeciwko jego prywatnemu (z nieznanych przyczyn) wrogowi Rygielskiemu (vide:

http://www.wirtualnapolonia.com/teksty.asp?TekstID=9574 ) – na witrynie Wirtualnej Polonii zapanowala przestraszona cisza wywolana indianskimi okrzykami wspomnianego Kaluskiego i jego pogrozkami pod adresem moim i Redakcji Wirtualnej Polonii (a tamze imiennie – pod adresem Wlodka Kulinskiego). Moi prywatni znajomi sygnalizuja w listach ze niesmiertelnosc agresywnej glupoty Mariana Kaluskiego i jego przezywalnosc kazdej slusznej reprymendy odstrasza ich korespondentow i rozmowcow od dalszego wyrazania swojego zdania w sprawach Polonii.

via Wirtualna Polonia.

Po krachu witryny „Wirtualna Polonia” na przełomie 2007/2008 znikły z niej i już nie powróciły moje „krupińskizmy”.

via Witam Redakcje,.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

