Oto Polska

Opowiem wam fajna historyjke jakies 3 lata temu złodzieje zsadzili mnie z roweru wiec zaczelem sie bronić i dalem jednemu w pysk widziala to jego matka (nie byłem akurat na swoim osiedlu tylko na innej dzielnicy)zadzwoniła po policje nasi wspaniali policjanci nie pytajac mnie o jaki kolwiek dowod i o wyjasnienie zapakowali do radiowozu oczywiscie przylozyli pałką mimo ze tlumaczylem ze ukradziono mi rower zabrali mnie na komisariat tam poprawili zanim przyjechal jakis gosc ktory zajmowal sie kradziezami rowerow dopiero on spisal protokol i jemu zdolalem wyjasnic co sie stalo pojechalimy na miejsce zdarzenia do domu kolesia ktorego matka dzwonila po policje zastalismy go pijanego oczywiscie kasa pochodzila z mojego roweru zostal zabrany na izbe i do dyspozycji policji po 30 dniach przyszlo pisemko z komendy ze sprawe umozono roweru nie znaleziono i wszystko to wydarzylo sie w naszym pieknym toruniu

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

