Niestosowne pytania

Co ten Azrael pieprzy

Wychodzi na to, że wolno będzie zadawać wyłącznie pytania uprzednio zaaprobowane – rozmowa ma być totalnie kontrolowalna 8) przez Azraela:

To mój blog, choć w gościnie. Ale to ja decyduję, kogo i w jaki sposób nie lubię.

Przynajmniej do czasu, kiedy nie zostanie to określone przez twórców WordPress odrębnym dokumentem, kogo nie lubię. .

Ponieważ blog jest cząstką mnie a komentarze – cząstką tego bloga, a wszystko to cząstką jeszcze większej cząstki, która jest cząstką jeszcze czegoś innego, więc wszystko jest cząstką czegoś. .

Kto tego nie rozumie, tego wytnę.

Jako właściciel tego bloga nie zmuszam nikogo do jego czytania, ale lepiej, żeby czytał uważnie, bo nie będę pisał dwa razy.

Kto tego nie rozumie, tego wytnę.

Ma prawo komentować. Ale tylko w sposób merytoryczny i logiczny. Odnoszący się do meritum spraw i artykułów. Co jest meritum – decyduję ja!

Kto tego nie rozumie, tego wytnę.

Szanuję opinię przeciwne, skrajne, nawet słowa obelżywe – ale nie pod moim adresem lub adresem wartości które szanuję.

Kto tego nie rozumie… na! Już wiecie.

Wszelkie komentarze nie spełniające tych wymogów będą kasowane – a ja będę informował o tym, że ktoś przekroczył zasady mojej gościnności. Bo tylko ja decyduję, jakie sa wymogi i jakie komentarze je spełniają.

To jest blog dla moich przyjaciół. A i wrogów witam – zanim wytnę.

Od każdego wymagam kultury polemiki i kultury osobistej.

Kto tego nie rozumie…

Mówiąc krótko: Azrael próbuje odwoływać się do tzw. uczuć wyższych czytelnika:mrgreen: Nie zamierzam trwonić czasu na cytowanie palanta. Nasuwa się tylko jeden wniosek: IPN wygrało chyba i to rozdanie. Czekamy na następne.

Gdzie emigracja ma te układowe przepychanki, nie wspomnę z uwagi na wykwint manier Azraela.

towarzycho ochrony konfidentów im. Lesława Maleszki

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

