Kataryna a wolność słowa w Polsce

Niech Pan ich nie zniechęca!

Pozwólmy każdemu się wykazać, przecież to świetny test. Pozwala się przekonać na przykład, że Michał Karnowski udaje, że wierzy, że niczego nie ujawnili. To cenna informacja dla kogoś kto go szanował i bronił. Teraz już nie będę bo ma mnie – i innych czytelników – za idiotów a tego nie lubię.

Stremeckiej nie kojarzyłam ale już wiem kto zacz. Mój wpis na Twotterze (do wszystkich a nie do Karnowskiego) gdzie cytuję fragment smsa ale nie piszę, że to od Dziennika ani w ogóle że z gazety u pani Stremeckiej wygląda tak:

„Kilka godzin później zastępca redaktora naczelnego dostaje na Twitterze informację od Kataryny, dostępną dla wszystkich odbiorców, że jest szantażowana przez DZIENNIK, a dziennikarze to „świnie”.”

Czytajmy i smakujmy te kolejne manipulacje, ja tam lubię wiedzieć z kim mam do czynienia. A oni przy tej okazji pięknie się przedstawiają.

Klawiatura mnie świerzbi ale nie zamierzam już więcej komentować ich tekstów o mnie, nawet jeśli będą kłamliwe. Nie ma sensu, kto śledzi sprawę wyrobi sobie zdanie.

Zastanawia mnie tylko to triumfalne „Wygraliśmy”. Może mnie ktoś oświecić kto wygrał i co?

2009-05-26 20:18

via Kataryna a wolność słowa w Polsce – Krzysztof Kłopotowski: „sam sobie sterem” – Salon24.

2 komentarze do “Kataryna a wolność słowa w Polsce

  1. Szanowni Państwo! Nie zamierzam Państwu ujawnić personaliów tego redaktora z gazety wydawanej przez niemiecki koncern Axel Springer. Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że w swojej gazecie sprawuje wysokie stanowisko wicenaczelnego, wcześniej pracował w tygodniku „Newsweek Polska”, ma brata bliźniaka – także dziennikarza i pochodzi z niewielkiej miejscowości Patryki po Olsztynem. A jego inicjały to M.K.

    via Zdort: Hipokryzja i Kataryna – Rzeczpospolita.

    Lubię

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

