fruwający ornitolog

Dziś bowiem, podczas otwarcia wzmiankowanej wystawy, Jacek Protasiewicz z PO przedstawił obecnych tam Jerzego Buzka i Tadeusza Mazowieckiego jako…legendy podziemia! Myślałem, że umrę tam ze śmiechu.

via Jak zostać bohaterem? – Marek Migalski: „fruwający ornitolog” – Salon24.

1 komentarz do “fruwający ornitolog

  1. Panie Pośle!

    Zlazło się tu Panu komuszych troli bez liku. I choćby z tego widać, jak bardzo jest Pan dla nich groźny. Krakowska blogerka niemal codziennie pisze o Panu nowy tekst, trudno powiedzieć, by zawierał peany na Pana cześć. A te wszystkie mr. offy, middlefingery czy inne leszki sopoty to tylko takie pomniejsze Palikoty. Z nimi się nie dyskutuje, ich się lekceważy.

    Serdecznie pozdrawiam.

    PS. po Pana wczorajszym „pojedynku” napisałam notkę. Zapraszam na mój blog, zobaczy Pan komentarze, do mnie komuchy boją się przychodzić. Od miesięcy prawie żadnego z nich u mnie nie widzialam.

    2009-09-07 19:06

    via Jak zostać bohaterem? – Marek Migalski: „fruwający ornitolog” – Salon24.

    Lubię

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

