znowu o kielbasie

jako ze mieszkam na baardzo glebokiej australijskiej prowincji (i do

metropolii to mnie, panie, konmi nie zaciagniesz) to dostepu do

wyzej wymienionej, tudxiez innych produktow polskich w Au nie

posiadam – a teskni mi sie od czasu do czasu za dobrymi polskimi

obsuszanaymi kielbasami

mialam kiedys taki sklepik, co mi wysylal, ale panie jakies takie

wiecznie niezadowolone z zamowienia …”no wie pani, troche to duzo

zachodu, ale wyslemy, jak tylko sie uda..blah, blah blah … no i

nie wyslaly

pan w Perth tez sie wypial i na moje gdrzeczne zapytanie, czy

wysyla, poslal mi wiache …nawet nie wiem za co crying(

sa prawdopodobnie jakies sklepy w Sydney, Melbourne czy Adelajde, co

wysylaja bez „ciezkiego” westchnienia i przewracania oczami …

podrzuccie jakies kontakty, bo baaaardzo mnie naszlo ;PP

via znowu o kielbaie bedzie…:D – AUSTRALIA – Forum dyskusyjne | Gazeta.pl.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

