Zanussi przetłumaczony za darmo

@ red. Leski – niepotrzebnie pan brnie coraz głębiej

„@Stary Wiarus

Zechce mi Pan łaskawie wyjaśnić, jakie to media, w których pracowałem, uprawiają „polską propagandę”? Jakie prowadzone przeze mnie audycje? Które moje artykuły?
2009-09-28 17:42
Krzysztof Leski 2055 30677
Tylko po co?
krzysztofleski.salon24.pl

—–

Z rozkoszą, panie redaktorze. Polska propaganda to przenośnia, taka sama jak polski kocioł. To taki rodzaj czasoprzestrzeni nieskończonej względności, w której dziennikarzy trzeba przekonywać, ba, dostarczać im dowodów na to, że czarne jest czarne, a białe – białe. Osobiście jestem z usposobienia i światopoglądu liberałem, a z prowadzenia się chwilami nawet libertynem. Ale wszystko ma swoje granice. Czytając pańskie pouczenia dla szwajcarskiego i amerykańskiego wymiaru sprawiedliwości jak należy postąpić z osobnikiem, który przyznał się do gwałtu na nieletniej, z trudem tłumię odruchy wymiotne.

Niemniej jest wolność, i pan naturalnie moze mieć takie same odruchy na myśl, że można oczekiwać po kimkolwiek odpowiedzialności za własne czyny, lub że półkowanie 44-latka z 13-latką to dla wielu osób czyn odrażający, bez względu na jego okoliczności.

Krzysztof Leski: Wszyscy na Polańskiego

via Moje komentarze – Stary Wiarus: „W Temacie Maci” – Salon24.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

