Musi się zmienić co najmniej jedno lub dwa pokolenia urzędników, zanim zacznie być normalnie

Walne debaty emigranckie

[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Czy gromadzicie pieniadze na przyszly biznes?

Ja przez 6 lat prowadziłem swoją działalność w Polsce i już więcej tego błędu
nie popełnię. Musi się zmienić co najmniej jedno lub dwa pokolenia urzędników,
zanim zacznie być normalnie.

Gość portalu: Ralph, 2010, February 06, Saturday


[radiootwartymikrofon.com] Super!

Ojciec , pochowam cie w czynie spolecznym.

, 2010, February 06, Saturday


[radiootwartymikrofon.com] Widac , ze sie nadzialy.

Totalny atak?

Dziekujemy za zrobienie porzadku.

, 2010, February 06, Saturday


[radiootwartymikrofon.com] No i co ?

Chamstwo sie przyczailo a Policja zasnela.

Macie swoich Ojcow, i reszte. Nowa polityka centrali. Zapieprzyc ta strone.  Gdzie jest admin? Znalazl sie szybciutku.Oj jak Milo!

, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Odkąd jestem w UK stałam się rasistką

Klotnia ze slownikiem? A ja myslalam z poprzednich postow (chociaz te ‚standarts’ troche juz Cie zdradzily) ze Ty z angielskiego niezly jestes…. Ja majac doswiadczenie i takie i takie, zdecydowanie polecam zwiazki mieszane. Sa ciekawsze, i potencjalnie, jezeli udane to maja dodatkowa glebie, wlasnie poprzez to ze z poczatku trudne, ze potrafia spojrzec poza powierzchowne (!!!) roznice. Bo tak naprawde, ze tak banalnie zakoncze, lu…

Gość portalu: aniaheasley, 2010, February 06, Saturday


[alt.pl.emigracja.londyn Google Group] Re: Proste zadanie z matmy

Polon napisał(a):
Ależ istnieje historycznie, choć jedynie w brytyjskim angielskim;
tylko teraz używają krótkiej skali.
The word „milliard”, or its translation, is found in European
languages and can be used for 10^9. However, it is unknown in American
English, which uses billion, and not used in British English, which

e…@sgh.waw.pl (Paweł Kania) , 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Czy gromadzicie pieniadze na przyszly biznes?

Juz w sumie prowadzilem, ale to bylo tylko samozatrudnienie. Wielu
osobom sie udalo, wiec nie jest to niemozliwe. Na chwile obecna
potrzebowalbym ok. 400 tys PLN wkladu wlasnego. Zakladam, ze za 5
lat bede to mial, chociaz z uwagi na problemy z dodatkowa praca moze
sie to wydluzyc do 6 lat.

Gość portalu: deskup, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Odkąd jestem w UK stałam się rasistką

Fajny facecie, zgadzam sie, ze klocenie sie po angielsku (nawet bez slownika) bywa frustrujace, ze I love you przychodzi powiedziec latwiej niz kocham Cie, ale to nie sa sprawy, ktore zawazylyby na byc czy nie byc dobrego, udanego i zdrowego zwiazku. Rany na sercu zadac moze kazdy, a konta pilnuje i na razie nie mam na nim czystek😉 Z faz eksperymentow moj zwiazek dawno wyszedl i rowniez wiem co mam i jest mi dobrze😉 Pozdr.

nsc23, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Odkąd jestem w UK stałam się rasistką

Dlaczego uwazasz, ze nalezy uczyc dzieci, bezkrytycznej jak to
oceniam, akceptacji innych? Nie nalezaloby uczyc ich raczej braku
akceptacji wobec tych, ktorzy zagrazaja wolnosci myslenia, o ktorej
rowniez wspominales? Jesli chcesz ocalic wlasna kulture, musisz
czasami okazac sie nietolerancyjny wobec innej.

rach.ell, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Odkąd jestem w UK stałam się rasistką

Dresiarze, mohery i menele nie reprezentuja odmiennych kultur,
raczej brak kultury a to masz wszedzie, w calej Europie. W Polsce,
faktycznie, nie musimy borykac sie z nietolerancja przybyszy obcych
ras, jeszcze tego tak duzo tutaj nie ma.

rach.ell, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Jak Wam tam leci ?

Jak im tam nedza w oczy zaglada to sie nie dziw, ze nerwowi:)

rach.ell, 2010, February 06, Saturday


[radiootwartymikrofon.com] Odp: No co jest?

To troche anigmatyczne dla mnie no bo niby jak?

Te  przyglaby maja miec cos wspolnego z biblioteka publiczna?Oooo zrozumialem. Sa tak zakamuflowani, ze tylko z takich miejsc moga nadawac. O.K. To sie m…

, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Odkąd jestem w UK stałam się rasistką

Sorki,odpis napisał mi się niżej,ale powodzenia anyway.

Gość portalu: fajny facet, 2010, February 06, Saturday


[Forum Polonia Google Group] Re: Nieciekawa prawda o Australii – Polonia – Forum dyskusyjne | Gazeta.pl – Sent using Google Toolbar

Re: Nieciekawa prawda o Australii – Polonia – Forum dyskusyjne |
Gazeta.pl<[link]>
kagan_pl napisała:
placac podatku?
*Jest ciekawe, ale jeszcze ciekawsze jest co w Australii zrobią,
jak się w końcu połapią, że ktoś bierze rentę inwalidzką od 1993

sztirl…@gmail.com (dwa centy) , 2010, February 06, Saturday


[Forum Polonia Google Group] Re: Nieciekawa prawda o Australii – Polonia – Forum dyskusyjne | Gazeta.pl – Sent using Google Toolbar

Re: Nieciekawa prawda o Australii – Polonia – Forum dyskusyjne |
Gazeta.pl<[link]>
web.archive.org/web/2002080804 4114/mywebpage.netscape.com/lj kel2/aboutme.html
web.archive.org/web/2002080804 3006/mywebpage.netscape.com/rs intaus/RSINTAUS.html

sztirl…@gmail.com (dwa centy) , 2010, February 06, Saturday


[radiootwartymikrofon.com] A moze, niedaj Boze ?

Moze to jest jakis totalny bojkot?  Otwartego mokrofonu, mnie (nieskromnie) jezyka Polskiego, slowian, Marynarki Wojennej, pieknej kobyly pod tytyulem  Julia Roberts i wszystkiego co odbiega.

Ja wiem , ze tym uszato- nosatym kurduplom nic …

, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Odkąd jestem w UK stałam się rasistką

Oj nie zgadzaj się ile chcesz,a ja swoje wiem(mogę Ci pokazać jeszcze rany na sercu i pustki w banku po takim eksperymencie).Kiedy usłyszę po polsku:kocham cię,to człowiek czuje to głęboko w środku,I love you jest bardziej powierzchowne i bez słownika nie wiedziałem o co jej chodzi(upraszczam dla jasności argumentu).Nawet kłótnia po polsku smakuje jak chleb ze smalcem,kłótnia po angielsku(też ze słownikiem),nawet człowiek nie jest pew…

Gość portalu: fajny facet, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Czy gromadzicie pieniadze na przyszly biznes?

Masz zamiar prowadzić biznes w Polsce??? Samobójca…

Gość portalu: Ralph, 2010, February 06, Saturday


[Forum Polonia Google Group] Rejestru stron nie będzie? Internauci przekonali premiera – Wiadomości – WP.PL – Sent using Google Toolbar

Rejestru stron nie będzie? Internauci przekonali premiera – Wiadomości –
WP.PL<[link]>
*- Ustępuję sensownym argumentom, ale tym, które mówią o konieczności
dopracowania ustawy – tak premier Donald Tusk podsumował debatę z

sztirl…@gmail.com (dwa centy) , 2010, February 06, Saturday


[alt.pl.emigracja.londyn Google Group] Re: Gdzie ?Wiarygodni pracodawcy?

prosze bardzo:
pmlb_jednorazowo
@gazeta.pl

p…@domino.com (pmlb) , 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Co ja mam dzisiaj ugotowac ?

www.bbc.co.uk/food/recipes/database/steamedtroutcookedin_84706.shtml

Gość portalu: iz, 2010, February 06, Saturday


[Forum Polonia Google Group] Polska nadal atrakcyjna dla inwestorów – Opinie – Wiadomości – WP.PL – Sent using Google Toolbar

Polska nadal atrakcyjna dla inwestorów – Opinie – Wiadomości –
WP.PL<[link]>
– Nie „mimo kryzysu” a „dzieki kryzysowi”. – Kupowanie na garage sales i na
wyprzedazach upadlosci jest zawsze najtansze dla kupujacego. Tak samo bylo z

sztirl…@gmail.com (dwa centy) , 2010, February 06, Saturday


[History of Poland] What is polands pagan roots?

Unfortunately as the Poles had no writing while pagan, and thus we know very little about the peculiarities of their faith. We do know the names of several gods and goddesses but, as Georges Dumezil …
[Des Essientes]

, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Co ja mam dzisiaj ugotowac ?

Zbyt skomplikowane i nienawidze tego Organic-Local-Idioty

Gość portalu: Glod, 2010, February 06, Saturday


[Forum Polonia Google Group] Polska prezydencja zagrożona- Onet.pl – Wiadomości -02.02.2010 – Sent using Google Toolbar

Polska prezydencja zagrożona- Onet.pl – Wiadomości
-02.02.2010<[link]>
Pracownicy MSZ dzielą się na korpus służby cywilnej i służbę dyplomatyczną.
Tylko ci drudzy mają szansę na najbardziej intratną i najdłużej wyglądaną

sztirl…@gmail.com (dwa centy) , 2010, February 06, Saturday


[History of Poland] „Poland’s Concentration Camp”???

Harry: What you are still refusing to recognise Carol is that Poles ran concentration camps in Poland under the orders of the government of Poland both during and after WWII. Can you provide some more…
[Boguslaw]

, 2010, February 06, Saturday


[Forum Polonia Google Group] Zaczyna się… « Wirtualna ciuciubabka – Sent using Google Toolbar

Zaczyna się… « Wirtualna
ciuciubabka<[link]>
Wodzianna
Strasznie sie zrobilas niedomyslna.
Te “stare” ziemie polskie, o ktorych wspominasz, to przeciez oslawione
“prastare” wiec nie kombinuj jak kobyla pod gorke.
Kaska
2010-02-02 15:55

sztirl…@gmail.com (dwa centy) , 2010, February 06, Saturday


[Forum Polonia Google Group] Spod lady: Zakopywanie salonkowiczĂłw przez RR Krawczyka – Sent using Google Toolbar

Spod lady: Zakopywanie salonkowiczów przez RR
Krawczyka<[link]>
W porównaniu z blogspotem, wordpressem czy bloxem portal informacyjny
Krawczyka jest jeszcze stosunkowo relatywnie popularniejszy do czasu
ratyfikacji RSiUNu. Dziwić więc mogą usilne zabiegi RRK w utrzymaniu

sztirl…@gmail.com (dwa centy) , 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Czy gromadzicie pieniadze na przyszly biznes?

Dlaczego uwazasz, ze to nierealne? Wlasnie dzisiaj czytalem, ze 77%
osob zaczynajacych swoj biznes w Polsce zaczyna dzieki wlasnym
oszczednosciom. Ja wybralem taka droge i bede nia podazal, tylko
czasem beda chwile zalamania, jak teraz. W Polsce nie mialbym raczej
szansy tyle zaoszczedzic, co tutaj. Dodam, ze nie zyje wcale w
spartanskich warunkach. Potrzebuje tylko czasu, a czas to pieniadz,
jak wiadomo.

Gość portalu: deskup, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Co ja mam dzisiaj ugotowac ?

Ja jem dzisiaj fish pie. Polecam:
www.bbc.co.uk/food/recipes/database/creamyfishpie_82361.shtml

Gość portalu: azkeel, 2010, February 06, Saturday


[alt.pl.emigracja.londyn Google Group] Re: Gdzie ?Wiarygodni pracodawcy?

a mozna napisac na adres poza grupa ? Poniewaz mam pytania ,ale niechce ich
oglaszac z faktami o mnie od razu na ogolnym forum….

hen…@icpnet.pl (henk) , 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Jak Wam tam leci ?

A to widze ze swoj na swego trafil:-/
Wzajemnie i vice versa😀

Gość portalu: tow.sztruks, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Czy gromadzicie pieniadze na przyszly biznes?

Albo sam siebie oszukujesz albo naprawde jestes na tyle glupi zeby miec takie
marzenia. Jakakolwiek by odpowiedz nie byla, im szybciej sobie uswiadomisz, ze
to nierealne, tym lepiej dla Ciebie. Rownie dobrze mozesz spalic swoje
oszczednosci w ognisku (w ognisku mozna chociaz ziemniaki upiec). Jedz na
wycieczke do Argentyny, albo do Meksyku, miej cos z zycia.
Pozdro.

Gość portalu: pan Szczery, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Jak Wam tam leci ?

Gość portalu: tow.sztruks napisał(a): > Jak bedziesz taki ciekawy to kociej mordy dostaniesz😀 A moze juz sie to stal > o ? :-[ —————————- LoL! To już nieudacznika o zdrowie zapytaż nie można? Wyczuwam tu kulturę codzienną i mentalność typową dla wyjechańca, chamstwo i drobnomieszczaństwo, brak kultury i zero uśmiechu. Pozdrawiam serdecznie woga. Polski WASP — Mężczyźni żenią się ze zmęczenia…

tow.ortalion, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Jak Wam tam leci ?

Jak bedziesz taki ciekawy to kociej mordy dostaniesz😀 A moze juz sie to stalo ? :-[

Gość portalu: tow.sztruks, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: czy zna ktoś obiettivo lavoro z wrocławia

Należy unikać zatrudnienia na terenie Włoch, pracodawcy są nierzetelni
oszukują pracowników,szczególnie osoby nie znające języków.
Ogólnie mówiąc Włosi to totalni bałaganiarze.

Gość portalu: Alex, 2010, February 06, Saturday


[History of Poland] ‚Battle of Britain’ won thanks to Polish aces !!

TheOther: I know, but this time most of it wasn’t off-topic IMHO. True. I mean, as if the German blitz on Britain, which was where 303 saw a lot of action, is off-topic in a thread about B0B then…
[Trevek]

, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Jak Wam tam leci ?

fakty.interia.pl/news/irlandia-wysokie-bezrobocie-wsrod-imigrantow,1435662


Mężczyźni żenią się ze zmęczenia, kobiety wychodzą za mąż z ciekawości.
Obie strony są potem rozczarowane.

tow.ortalion, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Bo żyjesz wśród rasistów

forum.gazeta.pl/forum/w,16,106803913,106803913,czy_to_powod_do_obrazy_angielski_.html
Dla WASP’a zawsze będziesz wog’em😉


Mężczyźni żenią się ze zmęczenia, kobiety wychodzą za mąż z ciekawości.
Obie strony są potem rozczarowane.

tow.ortalion, 2010, February 06, Saturday


[alt.pl.emigracja.londyn Google Group] Re: ciekawe miejsca

Zbyszek Tuznik pisze:
A z Salisbury blisko do Winchester – piękna katedra, Okrągły Stół Króla
Artura, dom z namalowanymi oknami, pomnik świni, piękny park do
spacerowania i sunday lunch w pubie na Colebrook St.
[link]
M.

moo…@gazeta.pl (moooni) , 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Czy gromadzicie pieniadze na przyszly biznes?

Czy jest tu ktos, kto przyjechal do UK, aby zaoszczedzic okreslona sume na scisle okreslony cel biznesowy? Nie chodzi mi o zbieranie pieniedzy na mieszkanie czy dom w Polsce, tylko o kogos, kto ma zamiar otworzyc swoja firme, a kapital poczatkowy gromadzi pracujac w UK. Jaka kwota was zadowoli? Jak wam idzie? Jestem w takiej wlasnie sytuacji i przezywam ciezkie chwile, bo moj „biznesplan” stworzony przed wyjazdem moze nie wypalic, tz…

Gość portalu: deskup, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Odkąd jestem w UK stałam się rasistką

cotton-blossom napisała:

> trzymają mnie tu dziesiątki plusów mieszkania w UK.

www.youtube.com/watch?v=3ZpQHi12Dk0
Jak to dobrze, ze juz nie musze mieszkac miedzy wami hehehe


www.lomianki.info/galeria_pictures.php?pid=199

ratpole, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Co ja mam dzisiaj ugotowac ?

Gość portalu: Glod, 2010, February 06, Saturday


[Comments for British In Poland] Comment on Watching British Television in Poland by Ben

Hi David Thanks a lot for that info back. I don’t know how many we would need – at least 10 – 20 I guess in order to get a group discount. If a few people mention they are interested I will ring for a quote. Thanks. Ben

Ben, 2010, February 06, Saturday


[Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii ] Re: Odkąd jestem w UK stałam się rasistką

nsc23 – chcialam sie jeszcze odniesc do tego co wczesniej zainsynuowałeś. (Nie mialam wczesniej czasu). Wcale nie utożsamiam turbana z menelem; podalam tylko PRZYKLAD na to, że jesli ktos sie otacza swiadomie jakims rodzajem ludzi, to najpewniej sam jest do nich podobny (lub chcialby być, wiec robi wszystko by sie wcielic w ich szranki). To byl tylko przyklad. W zadnym wypadku nie mysle o ‚turbanach’, jak o menelach. Wrecz przeciwnie. Będąc t…

cotton-blossom, 2010, February 06, Saturday


Powered by FeedJumbler.

1 komentarz do “Musi się zmienić co najmniej jedno lub dwa pokolenia urzędników, zanim zacznie być normalnie

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s