Twarde lądowanie Rocha Kowalskiego

Poskakiwał, podskakiwał lekceważąc i ignorując wszelakie elementarne zasady netykiety – aż się dofruwał:

2010-05-27 15:25

@ p. John

Ja tam jestem człowiek spokojny i zgodliwy, ale tu niestety przegiąl pan pałę.
Do widzenia.

Stary Wiarus: Machniom? – mój pesymizm smoleński

Z kronikarskiego obowiązku zapisujemy parametry niskich lotów Rocha:

Ekshumacja

Polski rząd nie zgodzi się na żadną ekshumację, ponieważ nie posiada podstaw prawnych na…

2010-05-26 22:42
2010-05-27 15:08

@Mama Szymka

A gdzie ja pisałem, że to broń borowców eksplodowała?
Już kompletne zaćmienie spiskowe, że prostych komentarzy nie można przeczytać ze zrozumieniem?

Stary Wiarus: Pani Beata Gosiewska

  • 2010-05-21 00:01

    @Rolex

    Gdzie meiszkam? Najprościej zapytać Wiarusa. Z Wiarusem znamy się wirtualnie od siedmiu lat i pracowalismy razem nad różnymi projektami polonijnymi. On panu potwierdzi skąd jestem. Alaskanka też wie coś na ten temat. (Wypraszam sobie imiona, i przy komputerze nie siedzę 24/7)

    BTW, ciagle nie wierzę w zmianę kursu o 180 stopni przez Wiarusa. To musi być sen! Wiarus teoretykiem spiskowym?…. nieeeeeee, proszę mnie obudzić z tego snu!

    Stary Wiarus: Komisja specjalna

  • 2010-05-20 20:54

    @Rolex

    Wysokie kwalifikacje pilota. Musiał mieć autopilot altitude setting poniżej płyty lotniska (sic!), albo używał go tylko jako heading hold, bo potrzebował dziesięciu par oczu do obserwowania reszty przyrządów i wypatrywania ziemi. Brawo polska awiacja!

    Stary Wiarus: Komisja specjalna

2010-05-20 17:08

@Stary Wiarus

Demagogia, drogi przyjacielu. W każdym z tych historycznych przykładów które podajesz, Rosja miała jakiś swój interes. Interesy nie zawsze muszą być piękne i czyste, jak to bywa w polityce.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

