Jakoś dotychczas nie trafiłem na publicystykę tej minister

 bo ja nietutejszy. Niezła erystyka ta publicystyka.

A tu komentarzyk drugiego zastępcy bolka (pierwszy zastępca został posłem na sejm)

Tytuł:  jestem zaskoczony, Pani Profesor…

 

Treść opinii:  Przyznaje Pani prawo do niecheci grzebania sie w bebechach Walesy i Maleszki, ale razi mnie Pani argumentacja, szczegolnie te „mlodziencze grzechy” malego przestraszonego czlowieczka zaczynajacego dopiero swoj flirt z sbecja na poczatku lat 70 tych i pracowicie nadmuchiwanego przez ta sbecje do postaci trojanskiego mula majacego zapewnic uprzednim wlascicielom PRL bezbolesny (tylko dla nich) podboj przyszlej III i nastepnych RP. Zapewniam Pania ze te niewinne liberalizmy popelniane przez Walese na samym poczatku jego dossier sa niczym w porownaniu z tym co popelnil i do czego doprowadzil w latach 80tych i pozniejszych. Wiem ze autorzy ksiazki zapewniaja, jak i Pani, jej bohatera ze te kiepskie zlego poczatki w niczym nie umniejszaja jego wielkosci – ale jestem przekonany ze zapewnienie to stosuja jedynie jako wstepny anestetyk do dalszej vivisekcji calosci jego osiagniec. Wskazuje na to (a wiekszosc ksiazki juz przeczytalem i jej zawartosc pokrywa sie z moimi wieloletnimi obserwacjami) konsekwentne sieganie przez nich do tematyki, dokumentow i dokonan lat pozniejszych. Maleszki przypozywac jako przykladu nie bede. Kim byl i kim jest on sam i jego wieloletni protektor i pracodawca wie chyba w Polsce kazdy. Poza Pania Profesor, oczywiscie. Zdrowia i pogody ducha zycze.   / Miroslaw Krupinski http://members.iinet.net.au/~miroslaw/

1 komentarz do “Jakoś dotychczas nie trafiłem na publicystykę tej minister

  1. Prof. Magdalena Środa mogłaby  wykładać swoje poglądy etyczne dla kapo z obozu koncentracyjnego. Ze swoimi poglądami kojarzy mi się z dr. Josefem Mengele zwanym Aniołem Śmierci. Takie mamy teraz autorytety moralne!

    Oto co powiedziała dla  gazety  Rzeczpospolita:

    No i bardzo dobrze. Lech Kaczyński ma, na co zasłużył. Ani on, ani jego ugrupowanie nie protestowali nigdy przeciwko seksistowskim reklamom, typowym dla Polski. Spotkała go więc sprawiedliwa kara – mówi „Rz” prof. etyki Magdalena Środa, gdy pytam o odczucia związane z billboardem Lecha w Krakowie.

    za pomocą Prof. Magdalena Środa swoimi poglądami mogłaby konkurować z Aniołem Śmierci dr. Josefem Mengele. : Zbigniew Kozak.

    http://niepoprawni.pl/blog/2541/who-magdalena-sroda

    http://adamkuz.blogspot.com/2011/04/magdalena-sroda-wsrod-swoich.html

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prof-magdalena-sroda-musi-przeprosic-tvp-za-ubecki-program#

    Lubię

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz

