Zwracam uwagę Państwa na wychodźcę Rolexa

Wychodźstwo

Dzisiejsze notki wychodźców. Z emigracji, z migracji (saksów) oraz z emigracji wewnętrznej

[Rolex: Najnowsze informacje] DUPLIKA NA REPLIKĘ, KTÓREJ NIE BYŁO*

Kilka słów wprowadzenia. Salon24 jest platformą wymiany myśli. Obok fachowców jest tu również miejsce dla amatorów, takich jak ja. Platforma, którą odwiedza dziennie 200.000 osób jest miejscem, na…

, 2008, January 24, Thursday


[Polska] Prem’era dakumental’naga filmu „Belaruski pasljawaenny antysawiecki supraciu”.


[Free Your Mind: Najnowsze informacje] Refleksje o pojęciu manipulacji

Ponieważ Ł. Warzecha zarzucił mi manipulację, co wyjątkowo mnie ubodło, postanowiłem szerzej potraktować tezę powtarzaną przez niego za S. Stommą i poddać krytyce nie tylko ją, ale i dorzucić parę refleksji na temat tego, czym naprawdę może być…

, 2008, January 24, Thursday


[Rolex: Najnowsze informacje] Z PAMIĘTNIKA BLOGGERA

Odkąd zostałem byłem gwiazdą popularnego portalu osiagając więcej niż 100 wejść na moją stronę dziennie, zwracają się do mnie dawni koledzy, przyjaciele i ci, którzy chcą mi teraz wmówić, że zawsze nimi byli, z prośbą o poradę…

, 2008, January 24, Thursday


[Free Your Mind: Najnowsze informacje] Łapaj złodzieja

Jak nie M. Kamiński, to może A. Macierewicz okaże się tym największym zbrodniarzem IV RP, bo Partii Okrągłego Stołu na gwałt jest potrzebny jakiś czarny charakter, który pozwoliłby na spektakularne rozliczenia dwuletniego totalitaryzmu….

, 2008, January 24, Thursday


[Wielkim lobem zza oceanu] Ostrzegam Polonię

Dnia 15 stycznia 2008 roku NIE zostałem wypuszczony z Polski z paszportem Amerykańskim na lotnisku Okecie, nie zaleznie od tego że Polska jest już w Schengen!

Psychicznie chory strażnik Służb Granicznych odmówil podania prawa którym sie posługiwał, jak również nie dopuscił do rozmowy ze swoim przełożonym.

Miałem przy sobie paszport Amerykański, potwierdzenie obywatelstwa polskiego (na króre czekałem rok), potwierdzenie złoożenia i opłacenia polskiego dowodu osobistego.

Straż Graniczna wymaga, aby przekraczając granice RP obywatel polski legitymował się paszportem polskim.

Sprawa stosowania przez Straż Graniczna wymogu legitymowania się obywateli polskich paszportami nabrała ostrości w ostatnim czasie, po zainstalowaniu w punkcie kontrolnym na lotnisku Okęcie systemu “PESEL” umożliwiającego szybką weryfikację obywatelstwa polskiego osoby przekraczającej granicę. Do końca 2000 roku system “PESEL” zostanie zainstalowany i na pozostałych przejściach granicznych.(…)

Należy podkreślić, że obywatel polski ma prawo do powrotu do kraju w każdym przypadku, może więc przekroczyć granice przy wjeździe, nawet jeżeli nie posiada polskiego paszportu lub legitymuje się paszportem nieważnym.

Natomiast przy wyjeździe zobowiązany jest do okazania ważnego polskiego paszportu.

Takiego chama jeszcze w życiu nie spotkałem .

Odcinek 4-ty zeszłorocznego śniegu « Wychodźstwo

Штирлиц, 2008, January 23, Wednesday


Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz