Bieżączka salonowa

Streszczenia FYmówek dla kobiety pracującej

listopad 30th, 2008 at 15:28 UTC

FYM skompilował dzisiaj wczorajsze wpisy koryfeuszy i zilustrował je kolorowymi obrazkami. Free Your Mind – freeyourmind.salon24.pl. Wywiązała się fajna dyskusja z Pionkiem na temat wieszania.

Wczoraj FYM bronił jakiegoś duchownego przed opuszczaniem o. przed nazwiskiem, ale o wieszaniu ani mru mru – tak bardziej tolerancyjnie było.

Maleszka jest zaś dziś Normal 0 21 false false false – znaczy się Łorda kopiuje Nie , nie – nie zalinkuję Każdy może sobie wyguglować.

streszczenia RSS

komentarze

Wychodźco:)

Z pewnościa FYMowi przyda sie krytyka:) strasznie mu sie w głowie gaz zbiera:)))

Boże uchowaj, żebym ja miał krytykować FYMa

Zapracowani internauci nie mają czasu na czytanie długachnych wywodów i ja tylko udostępniam naukę FYMa tym zapracowanym. Poza tym FYM poza salonem nie istnieje. No, niby Poprawczak i c² agregują go go Gugla, ale tam, gdzie FYMa da się wyguglować, tam FYM nie odpowiada na komentarze.

Najlepiej to jak pani Maryla dyskutuje sobie z martwą makietą FYMa u c²

Mnie interesuje coś innego…

Kilka dni temu napisałeś coś o związkach z RM FYM-a… może rozwiniesz?

Azrael

Pracuję nad tym z iście benedyktyńską cierpliwością. Rozpracowanie Matki Kurki zajęło mi ponad 3 miesiące. Nad FYMem zacząłem pracować całkiem niedawno. Prawdopodobnie poczynię szybsze postępy, o ile dojdzie do otwarcia ichniego Polis2008.

W każdym bądź razie nie powinienem nawet Panu odpisywać, gdyż zabanował mnie Pan na wszystkich swoich 17-tu splogach. Pańskie pogaduszki z Maleszką na kontrocośtam też wywołują we mnie mdłości. Dziękuję za zainteresowanie.

Przyłącz się do dyskusji i dodaj Swój własny komentarz